The Moon

by - 14.3.12

Tomorrow will be a long day. Last days I have a lot of work and I am afraid that I will lose some interesting 'subjects' at school. Last time I had to skip lesson about Blender  (software for 3D graphics) what was not a good choice. But work is work, I am adult and I cannot 'just' study. The good times ended with the receipt of Tourism Master's degree ...
Tomorrow (Wednesday), as usual in the evening I have a painting class. I really like them, I have learned a lot there even I already paint. During the class we always do very interesting things. Our master (I will call him master because he is a professional painter) has head full of ideas. 
I want to show you my first paining. I painted it during my exchange in 2009, when I came to Finland. Since then, I am completely in love with this form of artistic expression.
Cheers & Good Night :D


Jutro będzie długi dzień. Przez ostatnie dni dużo pracuję i obawiam się, że stracę kilka ciekawych "tematów" w szkole. Ostatnim razem musiałam opuścić lekcję o Blenderze (program do grafiki 3D), co nie było dobrym wyborem. Ale praca to praca, jestem dorosła i nie mogę "tylko" studiować. Dobre czasy skończyły się wraz z otrzymaniem tytułu magistra Turystyki...
Jutro (środę), jak zwykle w godzinach wieczornych mam zajęcia malarskie. Bardzo je lubię, ja nauczyłem się wiele tam nawet już malować. Zajęcia zawsze są bardzo ciekawe. Nasz mistrz (będę nazywać go mistrzem, bo jest zawodowym malarzem) ma głowę pełną pomysłów. 
Chcę Wam pokazać mój pierwszy obraz. Namalowałam go podczas wymiany studenckiej w 2009 roku, kiedy byłam w Finlandii. Od tego czasu jestem całkowicie zakochana w tej formie artystycznego wyrazu.
Pozdrawiam i dobranoc: D



'The Moon' /// "Księżyc"


You May Also Like

3 comments

Instagram