Abstraction

by - 16.6.12


Today I decided to paint abstraction. Why abstraction? I am a member of the forum 'Tessart' for painters (in Poland) who is organizing monthly internal competition (more or less is about encouraging people to paint). I really liked the subject 'abstraction' so I decided to paint something. And I will have a painting that fits to my living room! 
My painting is not ready yet but I made some pictures, which I want to share.

Dzisiaj postanowiłam namalować abstrakcję. Dlaczego abstrakcję? Jestem członkiem forum "Tessart" dla malarzy (w Polsce), który organizuje comiesięczny konkurs wewnętrzny (mniej lub bardziej chodzi o zachęcanie ludzi do malowania). Bardzo spodobał mi się temat 'abstrakcja', więc postanowiłem coś namalować. I będę miała obraz, który dopasuję do mojego pokoju!
Mój obraz nie jest jeszcze gotowy, ale zrobiłam kilka zdjęć, którymi chciałbym się podzielić.


My inspiration: carpet and pouf /// Moja inspiracja: dywan i pufa

I decided to use some of the forgotten by me bright acrylic paints /// Postanowiłam wykorzystać niektóre z zapomnianych przeze mnie jasnych farb akrylowych
Is it my carpet color? /// Czy to mój kolor dywanu?


Gauze /// Gaza

One of the main background colors /// Jeden z głównych kolorów tła
Black and white background painted with acrylic paint /// Czarno-białe tło malowane farbą akrylową

The background corrected with oil colors /// Tło poprawione farbami olejnymi



To be continued...
Ciąg dalszy nastąpi ...

You May Also Like

0 comments

Instagram