Pearl

by - 9.8.12

Since I am on vacation I have walked everywhere with the camera. I want to learn how to take good photographs. It is not so easy :). While sorting them, I found two very similar compositions. I took them in two different places but somehow they have similar character. I named them: longing and love - those titles came first to my mind. Photos were not set in any way, the composition and the color of clothes are random. Pictures of the shirts were made ​​separately (they are not cut out). I love how the fabric moved to the wind.
These photos are not profesional but for me they are special - that's why I am sharing them with you.

Odkąd jestem na wakacjach, wszędzie chodzę z aparatem. Chcę dowiedzieć się, jak robić dobre zdjęcia. To nie jest takie proste :). Podczas ich sortowania, znalazłam dwie bardzo podobne kompozycje. Zrobiłam je w dwóch różnych miejscach, ale w jakiś sposób mają podobny charakter. Nazwałam je: tęsknota i miłość - te tytuły jako pierwsze przyszły mi do głowy. Zdjęcia nie były ustawione w żaden sposób, kompozycja i kolor ubrania są przypadkowe. Zdjęcia koszuli zostały wykonane oddzielnie (nie są wycięte). Kocham, jak tkanina poruszała się na wiatrze.
Te zdjęcia nie są profesjonalne, ale dla mnie są wyjątkowe - dlatego dzielę się nimi z Wami.




longing  /// tęsknota

cold color: light blue  /// kolor zimny: niebieski

love  /// miłość

warm color: light orange /// ciepły kolor: jasno-pomarańczowy

* This couple will soon celebrate the Pearl anniversary (01.10.12) :-)
   Congratulates!
** Soon I am going back to Finland, and you can expect more paintings on this blog.


* Ta para będzie świętować perłową rocznicę niedługo (01.10.12):-)
    Gratuluje!
** Wkrótce wracam do Finlandii i można się spodziewać więcej obrazów na tym blogu.

You May Also Like

0 comments

Instagram