BAHIA COLOR

by - 8.1.14

Today was a printing day for me. Photos look great, tomorrow I am going to frame them :) I am very excited about FOE exhibition after seeing most of works today - I have to be honest - very talented people study at TAMK.

That's a great coincidence that my dad starts an exhibition at the same day as me. As I was mentioning in previous blog post, I am very happy for him. Today I would like to show you video made by Samuel van Dijk The Process of Creating Paintings - special thanks to him for creating such a beautiful story!
Almost all paintings for his exhibition, can be seen here:

Dziś był dla mnie dzień drukowania. Zdjęcia wyglądają świetnie, jutro oprawianie :) Jestem bardzo podekscytowana FOE wystawą  po obejrzeniu większości prac - będe szczera, bardzo utalentowani ludzie studiują w TAMK.

To wielki zbieg okoliczności, że mój tata i ja ruszamy z  wystawą w tym samym dniu. Jak już wspomniałam w poprzednim poście, jestem bardzo z niego zadowolona. Dzisiaj chciałabym pokazać wideo wykonane przez Samuela van Dijk The Process of Creating Paintings (Proces tworzenia obrazów) - specjalne podziękowania dla niego za tak piękną historię!
Obrazy, które będzie można obejrzeć na wystawie, znajduja sie tutaj:




Very busy :) /// Bardzo zapracowani

Details/// Detale

Details/// Detale

Details/// Detale






You May Also Like

0 comments

Instagram